28 Haziran 2010 Pazartesi

Arka sokakta bağıran çocuklardan nefret ediyorum


oh 2. sezon bitti. 3'e de başladım ama 2.sezonu bitirip filmlere dönme işi yattı galiba çünkü bir film izleyeceğime 3 tane house izlerim gibi küçük hesaplar peşinde koşuyorum. bidahaki vaka nolcak merak ediyorum hugh lauire faktörünü de yabana atmıyorum tabiki.

ayrıca dizide bu adamın gözlerine ışık mı tutuyorlar ya da sonradan oynama falan mı yapıyorlar acaba. resmen parlıyor direk gözlere kitleniyorsunuz.

***

yine aklıma takıldı bu ecnebi filmlerinde telesekreter kültürü bayağ yaygın. ev telefonunda mutlaka 'mesajınız var' uyarısı oluyor ne biliyim  cep telefonlarında dıt sesi beklenip 'ben bilmem kim. beni ara' deniyor. biz de neden böle bişi yok? ya da benim çevremde yok. birisine evden ulaşamadıysan bi daha arıyoruz. cepten arıyorsan 'aradığınız kişiye...' sesini duyduğumuz anda telefonu kapıyoruz. içime dert oldu.

6 yorum:

Hacivat dedi ki...

House'un bacağı iyileşiyor :p

gürültü dedi ki...

spoiler seviyorum. 6 sezonu bitiren arkadaşımın her gün yakasına yapışıyorum anlatsın diye çünkü bir şey biliyor olmam benm heyecanımı azaltmıyor aksine arttırıyor:D

Hacivat dedi ki...

Haha bende 3 sezonda olmak istiyorum :)

gürültü dedi ki...

bidaha başla dicem ama...:D

nam-ı diğer dedi ki...

ben bi ara mesajlara "he's seizing, give 10 cc epinefrin!" falan diye cevaplar atıcak kadar beynimi yemiştim :)

gürültü dedi ki...

vallahi ya tıp terimleri bilir oldum. versinler neşteri gördüklerimi uygulayım:p