27 Haziran 2010 Pazar

Temizlik iyidir her eve lazımdır

                                         neden ama neden??

bugün ne zamandır kafamda olan bi aktiviteyi gerçekleştirdim ve bir sepetin içinde yıllardır yalnız ve mahsun duran kasetlerimle cdlerimin tozunu alıp düzenledim. kendileriyle ilgi ve alakamı keseli çok olduğundan (evet mp3 geldi mertlik bozuldu) ben hangi albümleri almışım ne halt ediyormuşum unuttum. sonuç olarak bazı acı ve şaşırtıcı gerçeklerle karşılaştım. meselaaaaa ben de vega'nın tatlı sert 2 kaseti varmış. sanırım az basılan ve universal'ın çöküşüyle tarihe karışan vega albümlerinden bu. sonraa yine unuttuğum bi albüm  emre aydın'ın ilk çıkışı 6. cadde cdsi. vallahı o şarkıları da pek severdim ne yalan söliyim ama yıllar oldu unuttum gitti.  beni şoka sürükleyen albüm ise cradle of filth - damnation and a day KASETİİİ. ben hayatımda cradle of filth dinlememiş insanım o albüm nerden geldi elime!!!  bu olayın şaşkınlığı kendini korurken bir darbede elime geçen yılmaz morgül- elveda istanbul kasediyle geldi. sonra hatırladım ben o kasede arkadaşımdan teomanın gönülçelenli melenli şu meşhur şarkılarının olduğu albümünü çekmiştim. hemen walkmanimi buldum ( evet bir walkmanim var atsam atamam satsam satamam işe yarıyor işte böle ) pil buldum albümü koydum ve yıllar içinde müziğin gelişimi zınk etti kafamda. bi de çekilmiş kaset tabi böle ses cızırtılı teoman söylüyor aralarda bi yılmaz morgül duyuyorsunuz falan... zaten Asının da Bsinin de sonu yılmaz morgül şarkılarıyla bitiyor tam arşivlik bi çalışma acaba sahibindennoktakom'a koysam mı ki :D



sonracıma bi tane daha kasetim varmış ona da shakira'nın wherever whenever'lı albümünü çekmiştim. biraz da onu dinledim. laundry service zamanı şakiranın en güzel dönemiydi ve ben o kaseti kusana kadar dinleyip şakira dansları yapmaya çalışmışımdır (!) ayrıca salsa'nın(bu dergiyi hatırlıyoruz değil mi? ) arkasındaki lyrics bölümünden de underneath your clothes'ın sözlerini ezberlemiştim. (sapık mıyım ya ne biçim şarkı seçmişim ) özlemişim ve şarkılar da hala güzel geldi. şimdiki şakiradan pek haz almıyorum ama. hips dont lie felan.


tarkan'ın iki kaseti var ikisini de çok dinlemişimdir. bir tarkan kültürüm var haliyle ama elimdeki son kasetin 2001 tarihi göstermesi tarkan'ı da unuttup gittiğimi gösteriyor. neden aldığımı hiç anlamadığım ve anlayamayacağım demet sağıroğlu kasetini de temizleyip paklayıp sepete yerleştirdim. geri kalanlarının hikayelerini de bi dahaki temizlikte inşallah. (seneleeer seneleeer sora )

6 yorum:

derin dedi ki...

şakira dansı ve sen.işte aradığım ipod!

gürültü dedi ki...

i know you love me

Ö.F.K. dedi ki...

dediğin gibi vega'nın o albümü pek bulunmuyor. taş çatlasa 1000 kişide vardır ki hatırladığım kadarıyla vega'nın en güzel şarkılarının olduğu albümdü. sakla sen onu mutlaka, çoluk çocuğuna dinletirsin. gelecekte ne dandik işler dinleyeceğiz, kim bilir? çocukları da erken yaştan zehirlemek lazım o sebeple. hatta şu sıralar hala albüm alıyorsam - bu arada hiçbirinin ambalajını açmadım- tek nedeni budur.

gürültü dedi ki...

evet desem de inanma'lar zat-ı ali'ler...tatlı sert zaten az basılmış falan sonra adamlar albüm harcanmasın diye remixlerle falan uğraşıp bu 2'yi çıkartıyorlar hop şirket iflas. nasıl talihsizler...

ayrıca jelatinden çıkarmamaya devam. resmen toz emiyorlar:D

mavi kedi dedi ki...

Underneath your clothes kesinlikle Shakira'nın en güzel şarkılarından biri.
Hala dinliyorum, hala dinletiyorum ;)

gürültü dedi ki...

evet kesinlikle=)