21 Temmuz 2010 Çarşamba

yeni lindsay lohan geliyor


bu kızımız gossip girl'ün popüler kızların arasına girmek için bi taraflarını yırtan, bütün iyi özelliklerini kaybedip kim nereye çekerse oraya gidip sonunda hiçbir özelliği kalmayan her şeyi eline yüzüne bulaştıran karakteri jenny humphrey yanii taylor momsen. bu hatunun bir rock grubu olduğunu duymuştum ama pek sallamamıştım çünkü kendisinin 3 sezonluk dizi boyunca değiştirdiği imajı hiç iyiye gitmiyordu.

93lü olduğuna kim inanır.

sonracıma bugün bir şarkılarına (make me wanna die) rast geldim ay hadi dinliyim dedim ama o da ne? bu kızda ne ses varmış canım. ben bayan vokallere ayılıp bayılmam ama bu kızın sesi beni çok etkiledi azizim. 

bu grup elemanlarını nerden bulmuş acep?


biri bu kıza gittiğin yol yol değil desin o göz makyajından kurtarsın.

***

grubunun adı the pretty reckless. klip vermek isterdim ama buraya hangi videoyu koysam elimde patladı fizy linkleri de kendi kendine değişiyor şimdi buraya "make me wanna die" koydum sanıp sonra karşınıza nihat doğan falan çıkabilir.

***

şarkı kick ass soundtrackindeymiş. cörk'e selam çakıyorum


güzel şarkı ama içimden bi ses bu grubun ilk ve son başarısı olarak kalıcak diyor

2 yorum:

james mayer dedi ki...

geçtiğmizi gün gazetelerde de haberi çıkmıştı. bugunkü halleri yüzünden ailesine kafa tutuyo :)

gürültü dedi ki...

bu işler hep böyle başlıyor zaten:D