28 Ekim 2010 Perşembe

Loveliest Mistake

mor ve ötesi doritos late night diye bir olayın içine girip haydarpaşa garında 360 derece çekimli bir klip yayınlamış.  Olayın başında rihanna var. onun klibine ulaşabilmeniz için yok doritos alcakmışsın arkadaki barkodu webcam'e okutcakmışsın bişiler bişiler... onla uğraşana kadar ohooo naptınız yahu. neyse bir gün elime cips paketi geçerse denerim.

mor ve ötesi dışında 4 grup daha var başka ülkelerden. onlar biraz rap gibi geldi hiç bulaşmadım. mor ve ötesini de sırf meraktan izledim. hani bu kliplerde niye hep solist var belki ben diğer elemanları görmek istiyorum diyorsanız gayet başarılı. bi de böle sanki kendi klibinizi kendiniz çekiyormuş havasına girip seviniyor insan.


http://www.doritoslatenight.com/

2 yorum:

troublegumm dedi ki...

bu teknoloji sayesinde davulcular bayram edecek!

mvö'ye benzemiyo ki hiç bu şarkı. franz ferdinand ve arctic monkeys'in eski dönemlerindeki işlerine benzettim arada giren lead gitarlar hariç.

gürültü dedi ki...

bana da çok tırt geldi açıkçası