26 Aralık 2010 Pazar

2 Dakikada Yaprak Dökümü



5. izleyişim daha güzel özetlenemezdi...

***

bu hafta iki erken yılbaşı partisine katıldım. Mithat alam film merkezi'ndeki çok çok eğlenceliydi. merkezi çok seviyorum orada çalışanları çok seviyorum. ayrıca merkezin onuncu yılı olduğu için 20dakikalık kısa belgeselimsi bir video hazırlanmıştı onu izledik ve karnımız ağrıyana kadar güldük. çok yaşa merkez!

***



Sevgili Yora,
sizi ne kadar özlediğimi anlatamam... iyi ki varsınız ne de güzel bir grupsunuz. ama konser çok kısa sürdü yetmedi yetemedi...

Sevgili Bronx Pi,
barmenleri konser esnasında sahnenin önünden ellerinde kocaman tekila shot tepsisiyle gezdirip bi yandan bira satmaya çalışmak çok da korkunç değil mi sence? hayır her konserde çemkircek bir şey bulmayayım istiyorum ama olmuyor, olmuyooor. ben orda eğleniyorum zaten hareket alanı dar senin orda gelip bira içer misin demen, yol vermem için beklemen çok çirkin. çok dikkat dağıtıcı. bu uygulamadan hemen vazgeçmeniz gerekiyor. bence mesela..

3 yorum:

Büşra Mutlu dedi ki...

son dediğin var ya, ona baya katıldım

Judy Abbott dedi ki...

ahahahha ben de çok güldüm meğersem 5 yıldır millet boşuna izlemiş, işte 2 dakikada anlatılabiliyormuş:)))

gürültü dedi ki...

@büşü barmene de söyledi fazilette işte ama o da emir kulu napcan. ama orda barmene çelme takıp o shotları düşürmemek için kendimi zor tuttum evet.

judyyy aynen öyle baksana off. ben de bi iki ya da 3 sezon izledm sonra bıraktım artık dayanamadı yüreğim:D