17 Aralık 2010 Cuma

City Island

all about my mother

perşembe günü pür neşe mithat alamcığıma gittim ve all about my mother'ı aldım. uzun süredir izlemek istediğim bir filmdi evde cd'si vardı ama açılmıyordu. akşam gittim cd'yi taktım şöyle bir filmi kontrol ediyim derken bir de ne göreyim. ben bu filmi yıllar evvel televizyonda izlemiştim. filmi anlat deseniz anlatamam ama karakterleri özelliklerini hatırladım. bayağ da beğenmiştim filmi demekki adını hiç öğrenememişim. hazır 30yılda(!) bir film izlemeye fırsat bulmuşum çift dikiş yapmıyım dedim başka film sularına yelken açtım.

city island
tataaam. city island. imdb'de baktık fena görünmüyordu. Andy Garcia'nın başrolde olduğu film biraz biraz little miss sunshine hatırlatsa da pek eğlenceli. ailemiz: ıslahevinde gardiyan olan baba, sekreter anne, üniversitede kafa patlattığı sanılan ama aslında striptizci olan kızları ve obez kadınlara karşı fetişi olan ve zamanını daha çok internette geçiren oğulları...


çook güzel vakit geçirdim. bayağ bayağ komik sahneleri vardı. çok hafif pek leziz. andy garcia döktürüyor. Emily Moretimer'ın oyunculuğu biraz bana battı. Abartılı el kol hareketleri vardı. Evin babasının evlenmeden önce başka bir kadından olan, hiç görmediği ve tesadüfen çalıştığı ıslahevinde bulup eve getirdiği Tony ise film boyunca üzerine bir şey giymeden gezme rekoru kırdı.



bugün de the tourist'e gitmek için tam hazırlanıyordum ki kedilervekitapları okuyunca yoldan geri dönmek zorunda kaldım. ayrıca ateşle oynayan kız'a gitmem lazım ama önce kitap bitecek!

4 yorum:

Mathilda. dedi ki...

all about my mother'ı çok sevmiştim.
ve bence the tourist'e gitme :D

gürültü dedi ki...

gitmicem ya bayağ sövmüşler:D

Judy Abbott dedi ki...

oh ben bitirdim nihayet ateşle oynayan kız'ı . lisbeth'e uzanan eller kırılsın!! üçüncü kitap çıksa da okusak:)

gürültü dedi ki...

eee nasıldı beğendin mi ben 300deyim tam olarak. ay okulzamanı kitap okumak çok zor