5 Aralık 2010 Pazar

Deathly Hallows

Léon: The Proffessional

Deathly Hallows Part 1

4 yorum:

Judy Abbott dedi ki...

yaaa nasıl yani son kitabı okumadın, ben olsam çatlardım meraktan:)))

gürültü dedi ki...

bilmiyorum ben de sanırım o sıra öss olayları falan girdi araya:)

Çavlan dedi ki...

çok sinir oldum, cinebonus da mı ahlak bekçisi kesildi başımıza? her şeyden önce ne yaptıklarını nasıl görüyorsun, gizli gizli insanları mı dikizliyorsun, iğrenç! ayrıca kimseyi rahatsız etmedikten sonra istediklerini yapsınlar, sana ne! birilerini rahatsız edecek halleri mi var ayrıca, paravanlı divan yapmışsın resmen. nefret doldum.

son kitabı da mutlaka okuman gerek evet. ayıp! :)

gürültü dedi ki...

ay evet cavlancigim karanlikta nerden gozleniyorduk biz de merak ettik bayag. harryi bitirmem gerekiyo biliyorumm ama somestra kadar hic vaktim yok tattil gelsin diye zirliyorum resmen.kitap ve filme gomulcem yine:))