26 Şubat 2011 Cumartesi

Rain Rain Go Away

amores perros
Bu cibil cibil yağan yağmur ne zaman bitecek? istanbula ayak bastığımdan beri bu yağmura maruz kaldım. hayır yağıyor mu yağmıyor mu belli değil. rüzgar çıktı mı aptala çeviriyor vücudunun sadece bi tarafını ıslatıyor, şemsiye kullansam mı diye düşündürüyor falan dert hepsi. ayrıca bi kaç güne kalmadan ödevlerim yığılma yaşayacaklar bunu düşünürsek havanın güzel olması benim de biraz istanbul'un tadını çıkarmam gerekiyordu!
Die Fälscher

127 hours
Bu filmi konusunu bilmeden izledim ama DVDci amca spoiler verdi apaçık biraz limon sıktı gerçi. Ve fakat karar verdim ki Colin Firth oscar'dan çekilsin bence. Bu nasıl bir oyunculuk yarabbim. James'cim büyüksün. İnşallah bir mucize olur ve ödülü kucaklarsın.

if only
bu film de dünyanın en gereksiz filmi olabilir.

4 yorum:

Didem Dinçsoy dedi ki...

yea, firth denen insanoğluna hayranlığım anlatılcak boyutta değil. sanki beni sevmemişsin gibi kırıldı kalbim :(

gürültü dedi ki...

firth özellikle a single man'de çaldı kalbimi king's speech'de de dedim işte bu diye amaaa 127 hours'daki oyunculuk çok başkaydı didem olmadı olamadı...:D

Didem Dinçsoy dedi ki...

he, bak onu bilemem. henüz izlemedim; ama franco'yu da bi başka severiz tabi :)

gürültü dedi ki...

franco'da bir jeff buckley olursa güzel olacak