30 Mart 2011 Çarşamba

Yesterday was tuesday, today is wednesday

Şerefe Hatıralar

Karanlık İşler
evet psy sınavından beri bir hafta geçti ama ben dünyanın en tembeli olduğumdan ve artık blogumu unutmaya başladığımdan yazmayı erteledim erteledim blogu başıboş bıraktım.

geçen süreci pek özetleyemesem de görüldüğü gibi iki tiyatroya gittim. ilki devlet tiyatrolarında karanlık işler. cevahirin tiyatro sahnesi harika. en arkada da olsanız sahne cam gibi. oyuna gelirsek oyuncular çok başarılıydı ama hikaye pek hafifti. sürekli bel altı çalışıldı.

ikinci tiyatro maceram pera'daki şerefe hatıralardı ve evet ben taa pera müzesine gittim yanlışlıkla. o geceyi hatırlamak istemiyorum. oyun 8de başlıcak ve ben 20 dakikada pera müzesine kadar indim sonra yanlış geldiğimi öğrenip tekrar koşturarak meydana çıkıp sıraselvilere geçtim. tam 8'di içeri girdiğimizde. çok sağolsunlar o yağmurda ıslanmış terlemiş korkunç halimi görünce içeri aldılar. oyun çok güzel pera sahne daha da bir güzel. en öndeydik bir de aynı sahnenin içinde gibi hissettik kendimizi.

jules et jim

american beauty

the last metro

Hiç yorum yok: