3 Ocak 2016 Pazar

Inside Out

bridge of spies
 Spielberg abimizin son filmi. Savaş filmi dram falan dendi mi bu adamın ismi hemen aklımıza gelir. Arkaya döşer müziği, setin en alasını kurar sonra filmden neden etkilendin. Valla işin bütün tricklerini çözmüş. Bu film de soğuk savaş döneminde geçen gerçek bir casusluk öyküsü. Filmden sonra birazcık araştırdım ve öğrendim ki bazı gerçekler Hollywood maskesinden nasibini almış. Seyirlik ve enteresan bir hikaye öğrenmek için güzel ama o kadar da abartılmaz. Mark Rylance çok başarılı.
Inside Out
 Inside out benim 2015'de izlediğim en iyi filmlerden. Gerçekten yılın en iyi filmi. Pixar yine o tatlı tatlı çizimleriyle sevimlilik taşıyor. Riley isimli minik kızımızın kafasının içine giriyoruz. Meğer bizim beynimizde 5 tatlış Pixar karakteri yaşıyormuş. Joy, Sadness, Anger, Fear ve Disgust. Ben bunu bir daha izlerim bence.

 via GIPHY
Frequently Asked Questions about Time Travel
 fazla nerdy.
Predestination
Predestination enteresan bir hikaye barındırıyor. Sevdim diyemem ama sevmedim de diyemem. Çünkü izledikten sonra işin içinden çıkamadım. Mindfuck.

3 yorum:

mithad a. selim dedi ki...

ben abarttım! çok çok beğendim bridge of spies'ı. hani arada sevgili dicaprio olmasa oscarı peşin peşin verirdim filme. abel amcaya zaten ayrı hasta oldum. çok sevdim son tahlilde.

gürültü dedi ki...

ne yazık ki bu sene iddialı adaylardan değil. Belki en iyi yardımcı erkek oyuncuda bir güzellik olur:)

gürültü dedi ki...

Ama söylemeden geçemeyeceğim benim gönlüm Tom hardy'de