25 Haziran 2010 Cuma

Opal - Kıyametin


2004 yılında kurulan Alternative-Rock grubu Opal 2005 Nisan ayından itibaren İstanbul'un önde gelen konser mekânlarında ve üniversite festivallerinde sahne aldı. Şubat 2006'da 5 parçalık bir demo yayınlayan Opal 2007'de JD Rock Music Yarışmasında "Kıyametin" adlı parçasıyla "En İyi 2. Grup" ödülünü kazandı. Temmuz 2007'de 6 parçalık bir EP yayınlayan grup Ağustos 2007'de JD Rock Summer Tour turnesi kapsamında Türkiye'de konserler verdi. Dream TV, Number One, Kanal 24 gibi TV kanallarındaki müzik programlarına konuk oldu ve performanslar sergiledi. Ağustos 2008 - Kasım 2009 arasında prodüktörlüğünü Alen Konakoğlu'nun yaptığı 10 parçadan oluşan "Kıyametin" adlı ilk albümünü kaydetti.

Albüm şarkıları;

1. Kıyametin
2. Git
3. Bazen
4. Esaretim
5. Melek Değiliz
6. Opal
7. 1001
8. Taş
9. Zamir
10. Garip Siyah Yağmurlardan Sonra

http://www.myspace.com/opalband


***

Şimdi arşiv kayıtlarına gittim de Opal'i 3 sene evvel dinlemeye başlamışım. sonra noldu bilemedim kopmuştum gruptan. bazen myspace'lerini yokluyordum ama bu bazen senede 2 galiba. kıyametin şarkısı beni ilk vurandı. dinlerken dinlerken şarkılar bana tekrarmış gibi gelmeye başladı. gruptan uzaklaşma hikayesi burda başlıyor olabilir. yine yıllık uğramalarımdan birini gerçekleştirdim geçenlerde myspacelerine ve ne göreyim albüm çıkmış. hemen albümü edindim ve hissettiğim aynen şuydu: bir koku duyarsınız ve sizi birden eski zamanlara götürür, bir şarkı vardır ki onu ne zaman dinleseniz ilk duyduğunuz günü yaşar gibi hissedersiniz... evet bu. özlenmiş sesi ve tonu duymak. emek harcanmış albüm ve hayallerine kavuşmuş bir grup... şans verin. hepsine garanti veremesem de şarkılardan bazılarını gerçekten seveceğinizi düşünüyorum. ben hala kıyametin'ciyim.ilk aşk bu olsa gerek.

Hiç yorum yok: