6 Temmuz 2010 Salı

Taze taze Toy Story 3

Toy Story 3

Imdb'de 9.1 ratingle 6. sırada olan Toy Story'nin muhtemelen son macerası Toy Story 3'ü bugün 3D xpand teknolojisiyle izledim. (real 3D mi iyi yoksa xpand mi karşılaştırmasını yapacak kadar 3D film izlemedim o yüzden yorum yapamıyorum). diğer 2 filme bayılmıştım, kısaca pixar'a bayılıyorum zaten. adamlar bu işi harika yapıyor. o yüzden 3.ye de büyük beklentilerle gittim. belediye sineması herzamanki gibi "piyasa olan neyse 3 hafta bütün salonlarımızı onun için kapatalım" politikasına devam ettiği için eclipse ve sex and the city'le hayatını sürdürmeye çalışıyor aman zaten koltukları rahatsız salonları kötü ne isterlerse yapsınlar. ben de prestije'e doğru yol aldım. orjinal altyazılı diye gittim dublajla karşılaştım ama animasyon olduğu için pek de sorun etmedim açıkçası. her zamanki gibi kimse yoktu rahatça film izleyebiliriz derken iki tane canavar kız çocuğu "sahalarda boy gösterdi". yeni nesil çocuklardan nefret ediyorum. abi sen çocuksun bak 3 boyutlu bir şey izliyorsun bi yoğunlaş filme ne biliyim şaşır mutlu ol. böyle bir teknolojinin çocukların ilgisini çekmesi lazım ama nerdeee bütün film o lanet olası çenelerini hiç kapatmadılar. ayrıyetten o kadar canları sıkıldı ki sürekli yer değiştirdiler, koltukların arasında dolaştılar.(en ön zevklerini ise hiç anlayamadım)


filme geliyorum hemen. bizi yine muhteşem bir macera bekliyor. filmi non-stop verdiler buna rağmen hiç sıkılmadım. ispanyol romantik buzz gülme krizlerine girmeme sebep oldu. Ken ben kız oyuncağı değilim diye diretti ama bir giysi dolabı vardı ki hiçbir barbie böylesine sahip değildir herhalde. eşyaları, en ufak ayrıntıları o kadar güzel çiziyorlar ki hayran kalıyorsunuz. özellikle pixar'ın küçük kız ve bebek figürlerine hayranım ben. bu filmde de Bonnie inanılmaz sevimliydi dokunup yanaklarını mıncırmak istedim. fotoğrafına baktım internette ama pixar en uyduruk fotosunu koymuş başka da bulamadım.



hahaha bi de hala gözümün önünden gitmeyen tek gözü kapalı oyuncak bebek muhtemelen filmi izleyen küçük çocukların daha büyük kabusu olucak. benimde böle kel bir bebeğim vardı elinde biberonuyla.

koşa koşa gidilesi bir film olmuş bu 3. Yaz için alternatifsiz bir eğlence.

3 yorum:

mitsubüşü dedi ki...

ben de gitsem mi gitmesem mi hali içindeydim ha.. iyi oldu gidiyim bari :)

gürültü dedi ki...

al kuzenini de. bu plan bi gününüzü kurtarır:D

mitsubüşü dedi ki...

evet bugünü buna şeetmeyi düşünüyorum aslen hehe :D