1 Temmuz 2010 Perşembe

Bu kadar çeşit olmak zorunda mı?

bugün kendime harici harddisc aldım. teknosa'da indirim varmış kılıf da hediye veriyorlardı kaçırmıyım diye hemen evden dışarı attım kendimi. aslında bugün hiç dışarı çıkasım da yoktu. koşa koşa girdim mağazaya bi baktım dün baktığımız stand değişmiş ortada indirim yok birden panik oldum ama hala devam ediyormuş çok şükür. malum bizim bilgisayar sallantıda. bi ayağı çukurda hesabı bi gün kapanıcak ve hiç açılmıycak diye bekliyoruz. fay hattı üzerinde  yaşayan insanlar gibi napalım kader demedik önlemlerimizi aldık. oldu da bu harddisci düşürdüm bozdum işte o allahın hikmeti:p

ayrıca benim kendime bir telefon almam lazım. amma velakin o kadar çeşit o kadar özellik var ki napıcağımı bilemiyorum. ne istediğimi de bilmiyorum. uzun süredir bütün teknoloji sitelerini,mağazalarını ve forumlarını talan ettim. ezgi yakında telefon şekli almaya başlayacağımdan endişeli. şimdi ben aslında dokunmatiklerden kaçınıyordum hep tuşlu modellerle, dokunmatik olsa dahi klavyesi de olan modellerle ilgileniyordum sonra ezgiyle telefon geçmişimizi deşince ortaya dramatik sonuçlar çıktı. şuan elimde var olan ve çatır çatır çalışan nokia 6230i' yi yaklaşık 4-5 sene evvel aldım. bugün internette telefonun çıktığı zaman yapılan yorumlara bakınca dehşete kapıldım. yani çok değil 5 sene önce telefonun içinden çıkan 32MB  hafıza büyük olay yaratmış. 1.3 mp kamera muhteşem bulunmuş küçücük ekranı çözünürlüğüyle efsane olmuş vs vs. ondan evvel kullandığım siemens c55 polifonik ses veriyordu ve dönemin bombasıydı. sadece arama yaptığı ve mesaj atabildiği için ona da bir sürü özellik yaratmışlar internette  mesela alarm = var / cevapsız aramalar = var / tarih = var. ben şimdi alıcam tuşlu telefon gene 5 sene sonra millet düşünce gücüyle çalıştırcak telefonları benle de dalga geçicekler ' lan hala tuşa basıyo ahaha salak' diye. sonra wi fi denilen bir olay var. kameraların çözünürlükleri var. çift hat var. şurda 2 tane seçenek olsaydı da biz ikisi arasında kalsaydık her şey daha güzel olurdu bence.

Reservoir Dogs


Quiz Show

***
quiz show'u pek beğenmedim ama sonu güzeldi. Zodiac'sa onca kötü eleştirinin aksine süper filmdi.

Hiç yorum yok: