9 Haziran 2017 Cuma

wonder woman

Wonder Woman




yeri göğü inleten, rotten tomatoes, metacritic ve imdb ratingleriyle deme ya dedirten film alemlerinin en büyük PR çalışması. şu filmi sırf kadın kahraman için yalandan övmek zorunda kalmadılarsa ben de bir şey bilmiyorum. 2.5 saatlik bir işkence. boş diyaloglar, anlamsız bir senaryo, komikler ötesi bir kadın kahraman. tamam pozitif ayrımcılık falan eyvallah da lütfen sezar'ın hakkını sezar'a verelim. 2008 filmi wanted vari sahnelerle olcak iş değil. ne kadar aldınız da o midesizlikle bu kadının oyunculuğunu övdünüz. eğer 4d izlemesek uyuyacaktık. btw 4d film keyfi=1tl masaj koltuğu.


Get Out
bir başka why so popular? film. izlerken sıkıldım.

The Boss Baby
dreamworks'un bir pixar olmayan ama yine de eğlenceli filmi.

3 yorum:

öneri makinesi dedi ki...

Wonder Woman'ı hiç merak etmiyordum zaten. Get Out ilgimi çekmemişti ama hep güzel yorumlar okudum merak edecekken ilk kez böyle bir yorum okudum. Demek o film eğlenceliymiş onu da çok görüyordum :).

Oytunla Hayat dedi ki...

Get Out 'u izlemeyi planlıyordum, yorumundan anladığım kadarıyla şişirilmiş bir film...
Ben tekrar düşüneyim en iyisi..

gürültü dedi ki...

öneri makinesi,
gene wonder woman'dansa get out'u tercih ederim.

oytunla hayat,
konusu değişik. izlenebilir kısa bir film ama 7.8 imdb 84 metascore ratinglik de değil yani.