15 Haziran 2018 Cuma

June, A New Hope

sarmaşık
Tolga Karaçelik'in izlediğim ilk filmi. Bu zamana kadar neden izlememişim bilmiyorum. Möhteşem.
Bir zamanlar anadolu'da
 Nuri Bilge eksiklerimi tamamlamak için yaz tatiline adak adamıştım. Filmi durdurmadan bitirdim. Savcı, doktor, muhtar karakterleri çok başarılıydı. Dialoglar yine üzerinde fazlasıyla çalışılmış belli ama ben ara ara sıkıldım.
chungking express
 Bu filmi görünce hemen California Dreamin' çalmaya başlıyor. Başka hiçbir şey demiyorum klip gibi akan, mutlaka bağzı sahnelerini tekrar izleyeceğim wong kar wai filmi.
coco
 Yine bir karneden önceki son hafta çocuklara izletiyorum diye kendi arşivime kattığım animasyon. Sonlara doğru her animasyonda olduğu gibi gözyaşlarımı tutamadım ayıp olmasın diye çaktırmamaya çalıştım.
houston we have a problem
 Bu belgesel çok acayip. Konusunu da anlatamıyorum ki sürprizli çünkü. Yogoslavya'nın uzay çalışmalarında ilerleyip Amerika'ya proje satması üzerine bir belgesel(mi). İzlediğimiz ve bize sunulan bilgilerin ne kadarı gerçek, ne kadarı inanmamızı istedikleri ne kadar saklamak istedikleri. Üff üzerine çok tartışılır.
kış uykusu
NBC'nın en beğendiğim filmi sanırım. gerçi iklimler ve uzak'ı izleyeli yüzyıl oldu bir daha izlemem gerekebilir ama winter sleep çok iyi aktı. NBC'nin youtube kanalında bütün kamera arkalarını izledim. Aynı sahneyi defalarca çektirip, bi de şöyle deneyelim bir de acaba şunu mu yapsak diye her açıdan konuyu ele alışı çok yorucu olmalı ama ortaya çıkan sonuç için değermiş demek ki.

8 yorum:

öneri makinesi dedi ki...

Ne güzel filmler; Sarmaşık Chungking Exprees, Kış Uykusu, Bir Zamanlar Anadolu'da hepsi sevdiğim filmler :).

Kelebekler buralara gelmedi ama çok merak ediyorum. Ahlat Ağacı'nı izledin mi?

gürültü dedi ki...

kelebekleri ben de izlemedim bu ara hiç sinemaya gidesim gelmiyor nedense. ahlat ağacına da bugun gitcem yarın gitcem diye diye öteledim. bilmiyorum onu da belki seneler sonra izlerim :D:D

oytunla hayat dedi ki...

Sarmaşık ben de uzun zamandır istiyorum izlemeyi ama bir türlü kısmet olmadı. Şimdi seni de ookuyunca izlemem lazım en kısa zamanda.

Bir zamanlar Anadolu filmini ben çok sevmiştim. Hele o kıvrımlı yollarındaki kavak sesleri ♥ Güzel bir yol hikayesiydi.

Diğer filmlerden Coco hariç diğerlerini hiç duymamıştım, inceleyeyim bir ara.

Tavsiyene sağlık

gürültü dedi ki...

Sarmaşığı mutlaka izle. Chungking express de hong kong'da geçen iki ayrı hikayeyi anlatıyor. özellikle filmin ikinci yarısı çok güzel.

Adsız dedi ki...

Buralara uğrarsan mimlendin! Eğlenceli bir müzik mimine beklerim.
http://sibelynka.blogspot.com/p/blog-page_9.html

gürültü dedi ki...

Geliyorumm oley

Dönüşü Olmayan Orman dedi ki...

Bahsi geçen filmleri izlemedim, sadece yarısını duymuştum. Film izlemeye sanırım yazınızdan sonra dönmem şart. Belgesellerden fırsat bulabilirsem tabii, yorumlarım için profilim ilginizi çekebilir.

gürültü dedi ki...

ben de izlemek için enteresan konulu belgeseller arıyordum blogunuzdan biraz fikir edineyim o zaman:)