1 Ağustos 2011 Pazartesi

Contagion felaketi üzerimize üzerimize...



Geçen sene bugün demiştim ki

contagion isimli bir film olacağını ve içinde marion cotillard, kate winslet, matt damon, gwyneth paltrow  (olmasa da olur)gibi pek güzide insanlar barındırdığını gördüm. böyle eğlenceli kadrolu filmleri beğeniyorum ama içinde marion cotillard varmış zaten gitmek şimdiden farz oldu ama dimi

 yok canım farz marz olmadı. Bu fragmanı gördükten sonra anladım ki bu resmen Stephan King romanı tarzında uyarlanmış dünyayı bir virüsün tehdit altına alması, insanların ölmesi karantinaya alınması konulu yıllar içinde korkusu mu ararsın gerilimi mi bolcasından örneği çekilen en sonunda birinin herkesi kurtardığı filmlerden. hayal kırıklığına gel ya. bi kadroya bak bi filme. sinirlendim.

2 yorum:

Evy dedi ki...

I'm curious!
http://maffionista.blogspot.com/

gürültü dedi ki...

We'll see, but I think It can be disappointing:)