13 Ekim 2018 Cumartesi

Part 1 Movies

Hiç film falan izlemiyorum daha koycak afiş birikmemiştir diye düşünerek burayı pek sallamıyordum. Geçen criticker hesabımı kontrol ederken fark ettim ki bir posta sığmayacak film izlemişim. Napıyım ya şimdi hepsini koysam üşenirim dedim baktım yarısı belgesel o zaman filmler ve belgeseller olarak bölmeye karar verdim.

blackkklansman
spike lee'nin cannes'dan ödüllerle dönen filmi gerçek olaylara dayanıyor. KKK isimli hala tiplerini çok komik bulduğum ama felsefeleri korkunç olan gruba katılan siyahi istihbarat polisinin maceraları. yer yer spike lee gaza gelip kurguda sahneleri kesmeye kıyamamış olsa da eğlenceli ve son kısmı sürprizliydi.
dangerous minds
öğretmenlikle alakalı filmleri araştırırken bu film çok karşıma çıkmıştı mutlaka izleyin diye. üff izlemeyin ya mutlaka. çok hollywood.
deadpool 2
vakit geçirmek için harika bir seçenek.

kelebekler
kelebekler fırtınası sona erince ben de izlemeye karar verdim. bence sarmaşık karaçelik'İn en iyi filmi olarak kalacak. kelebekler'de oyunculukta  bir olmamışlık vardı. kötü değil ama çok etkilenmedim. sadece son sahnesini hiç unutamayacağım :D
man on the moon
bu filmi aslında başka bir sebeple izledim. bir arkadaşım  jim & andy belgeselini izlemelisin dedi. belgeselin konusunu okuyunca bu filmi izlemem gerekiyordu. Jim carrey komedi oyuncusu olarak görülüp küçümsense de ben her zaman dramada da ne kadar iyi olduğunu savunmuşumdur. bu da belgesi.
the kindergarten teacher
filmekiminden tek filmim. yıllardır mesleğini iyi şekilde yapan ama kişisel hayatında tatminsizlikler yaşayan anaokulu öğretmeninin, bir öğrencisinin edebiyata karşı özel ilgisini keşfetmesi ve ona karşı başlayan takıntısını anlatan yer yer gerilimli yer yer dozunda esprili hoş bir filmdi. sonunda böyle düşündüren ve tartıştıran filmleri seviyorum.

7 yorum:

öneri makinesi dedi ki...

Blackklansman ve The Kindergarten Teacher benim de merak ettiğim filmler ama izlemedim daha.

Kelebekler'i ben çok sevdim, komikti sadece o gereksiz efektler vardı onları sevmedim.

gürültü dedi ki...

önce kindergarten diyorum.

oytunla hayat dedi ki...

Kelebekler hala bende kelebekler olamadı :/ İnşallah diyorum hala...
Blackklansman benimde izlenecekler listemdeydi..
Öğretmenin hikayesi de şahane gibi... Not ettim hemen

Şule Uzundere dedi ki...

Kelebekler'i ben de izlemek istiyorum. Sarmaşık'ın övgülerini duydum. O da merak ettiklerim arasında.

gürültü dedi ki...

oytunla hayat
ayy izlersen yorumlarını bekliyorum her biri için.

şule,
sarmaşık'ı kesin izlemelisin. ben türk filmlere biraz ön yargılıyım ama o çok başarılıydı.

Beyaz Yakalı dedi ki...

Özellikle Kelebekler çok ilgimi çekti, izlenecekler listeme aldım. Teşekkürler..

gürültü dedi ki...

Yorumlarini bekliyorum:)