28 Ağustos 2010 Cumartesi

twilight aşkımız depreşmiş olabilir

new moon

twilight ile tanışıklığımız aşkımızın alevlenmesi ve aynı şekilde sönüşü bir seneye yayılır. ilk filmi iki kere falan izledim şartlar gereği ama bella ve edward'ı oynayan arkadaşların çeşitli başarısızlıkları bir sonraki filmlere gitme isteğimi kursağımda bırakmıştı. eksik kalmasın dedim ezgi'yi de peşimde sürükleyip hadi new moon izleyelim bari dedik.

bella yavrum sen o ağzını kafanı salladıkça ben geriliyorum cümlelerini tamamlarken çayımı tazeleyip geliyorum hiç mi ilerleme kaydedemedin. hele bi kiss me deyişin vardı ki off ki ne off

edward bizim için ultra yakışıklı güçlü sevgi dolu bir karakterken robert o düşünce baloncuğunu zevkle patlatıyor. çirkinsin işte robert. edward olacak potansiyel yok çocuğum sende. tabak gibi suratınla dakikalarımızı harcadın.

jacob sen ne olmuşsun yaa sen nasıl bir taş oldun hangi ara? kitabı okurken jacob'dan nefret etmiştim bella'nın aklını karıştırıyor diye ama filmi izleyince ezgiyle birden jacob'cı olduk. bella çocuğa yanaştı yanaştı kullandı attı bi kenara püüü...

alice yine on numerosun. ayrıca alice'in geleceği görüşünde edward'la bella'nın ormanda koşuşu yarılmamıza sebep oldu.

rosalie sanki daha bir değişik geldi gözümüze ilk filmde çok gözalıcıydı.

kabus gören bella istemiyoruz ayrıca. mümkünse bir daha kabus görmesin çok garip davranışlar sergiliyor.

bi ara eclipse'i de aradan çıkarırız artık...

edit dütüt: aaaa o en son  "marry me" diyen aşık edward'a, bella'nın ifadesiz suratla "hoh" diye nefes vererek cevap vermesinden bahsetmeyi unutmuşum tühh

7 yorum:

uyarmadi deme dedi ki...

Edward: (gülümseyerek) Marry me, Bella?
Bella: (ağzı açık boş bakarak) Hoh..

En güzel cevap zaten bi evlilik teklifine asdljskhfs

Jacop forever.

Mathilda dedi ki...

kitapları gibi değildi film.daha iyi olabilirdi bence.hepsini izledim.ilk film kurtarıo ama diğerleri iç olmamış bence :/

gürültü dedi ki...

ilk kitapta en güzeliydi galiba

marlasünger dedi ki...

muse şarkıları twilight serisinde kullanılmaya başlanıp etrafta muse'un m'sini bilmeyen gerizekalı çakma muserlar ortaya çıktığından beri twilight serisinden nefret ediyorum,muse olaya karışmadan önce bayılıyordum ama.muse'u twilight öncesinden bilmek çok onur duyduğum bir şey bu yüzden :D

gürültü dedi ki...

hmm iyi yanından bakarsak muse'u dinlemeye teşvik ettmiş de olabilir diyebiliriz ama:)

Judy Abbott dedi ki...

Benim Twilight sevgim Eclipse denen kabız film ile sona erdi:(

gürültü dedi ki...

bu kadar da başarısız yapılamaz heralde şu vampire suck'ı ( http://www.imdb.com/title/tt1666186/ ) izleyip belki daha da eğlenirim :D