31 Ağustos 2010 Salı

hala programım hazır değil o derece acıncak durumdayım

before sunrise
ikincisini önce izleme gibi bir mallığım vardı. sunrise daha güzel geldi bana. çok tatlı bu ikili çok yakışıyorlar birbirlerine.

the big lebowski
kick ass

sonunda izledim. çizgi romanından haberdar  olmadığım için ilk başta bu ne be bu çocuğun başarısızlıklarını mı izlicez sürekli derken big daddy ve hit girl'ün maceraya katılmasıyla film heyecanlandı. ben beğendim açıkçası. o küçük kız her hareketiyle çok başarılıydı. adeta bir uma thurman'a dönüştü. (kendisini 500days of summer'da da pek bi sevmiştik) filme nasıl hazırlandığını merak ettim açıkçası. yönetmenin özellikle hızlı & aksiyonlu sahnelerde eğlenceli müzikler kullanması hoşuma gitti. bir ara kryptonite duydum sanki ama soundtracklerde yok.

en sağdakini okuldan bir arkadaşa benzettim ve karakter tüm olayını kaybetti allahtan pek de önemli bir rolü yoktu

işte benimki küçük psikopat hit girl

6 yorum:

Mathilda. dedi ki...

hemen hemen herkes 2.filminden başlamış izlemeye.bence de ilki daha güzeldi.bi yazım da vardı filmle ilgili.
şey demiştim izlerken,bunlar acaba bu filmi çekerken birbirlerine karşı hiç mi bir şey hissetmediler.çünkü dediğin gibi çok yakışmışlardı ve çok gerçekçi oynamışlardı.

gürültü dedi ki...

yazını buldum blogunda okuyacağım şimdi. ayrıca evet kesinlikle çok gerçekçiler :))

Büşra Mutlu dedi ki...

yaa ne programı yaa, daha ders seçimine çok yok mu olm? yapılır bi ara. biz yaptık mı sanki? yapmadık. raad ol.

gürültü dedi ki...

olm napıyım baktım her dersin 3er 5er sectionı var hoca nedir bilmem çakışanı var çakışmayanı var panik oldum

Büşra Mutlu dedi ki...

ehehe o zamaaaan ekşiyi açıp kimin notu kıt, kim darlamalı öğrenme zamanı

gürültü dedi ki...

bi de hocasozluk.com diye site açmışlar ahahah