7 Şubat 2011 Pazartesi

Bir ses duydum sen sanmıştım...


internette yazdığım yerlere baktım da sakinle ilgili sanırım en eski yazım 2006. turkrock.com'da çok takılırdım eskiden o ara türkçe rock çok hareketliydi haberler hep orada dönerdi. neyse sakinle bişekilde tanıştık sonra sakinfan açıldı sonra ben kendimi orda buldum. biçok insanı da orda buldum. sakin'in myspace'i çok popülerdi herkes oraya yazardı onlar da başta mesajlara commentlere cevap verirlerdi sonra onu da bıraktılar. birden sakinfan kalabalıklaştı üye sayısı her gün arttı. her konsere giden fanatik fanlar ortaya çıktı ben de evden keyifle takip ediyordum. albüm geldi. hayat. içimize su serpti. çünkü bayağ başarılıydı albüm. şarkılar bir su gibi akıyordu. mor ve ötesi'nin kollarına sığındılar varsın konserler röportajlar tv programları... sakin heryerde ohh işimize geliyor tabi bizim de ama sürekli bir kıskançlık muhabbeti dönmekte. sakin bizimdi meşhur olmasınlar denmeye başladı. foruma bile üye olup yazı yazan adamların bi anda bu iletişi kesmelerinden korktuk. sonra ben sakinfan'dan kopmaya başladım. yavaş yavaş sakinden 'de... çok güzel bir albüm yaptılarçok güzel görsellerle sundular. o albüm kapağına her baktığımda içim açılır benim. ama sonrası gelmedi bi türlü. başarısız klipler... sürekli aynı tonda giden konserler... şans(sızlığ)ıma gittiğim ilk konserleri de akustik ve sıradan bir konserdi. kendi şarkılarını bile coverlara yenik düşürdüler. yeni albüm çıkaracaklarını bile aklıma getirmiyordum çünkü yeni hiçbir şey sunmuyorlardı. he evet eksik şarkı var gözümüze sokulan tamam. ağzımızın tadı kaçtı sakin. başarısız binbir kliple taçlandırdılar albümü ve grubu dağıttılar. hiç üzülmedim hatta keşke bi iki sene önce bıraksalardı da zirvede kapatsalardı the white stripes gibi. en azından hoş hatırlardık en azından ben şahsım adına biraz üzülürdüm "aa yeni işler çıkarcaklardı daha güzel albümler olcaktı yazık oldu tüh" diye. şimdi onur özdemir solo çalışmalarına devam ederse sakinfanlar muhtemelen bu buhranları atlatıp onu takip etmeye devam edicektir muhtemelen o da bunu tutmak için konserlerinde iki sakin şarkısı patlatacaktır.

bir kırmızı oda düşle...

önce neon sonra ars longa şimdi de sakin. tanrım sen yora'yı koru amin.

1 yorum:

fajit dedi ki...

o kadar da kötü durumda gibi gelmiyolardı bana geçen sene ya. heralde herkes doymaya başlarken ben yeni yeni alışıyodum olayın bu kadar içinde olmaya konserlere koşturmaya ondan.neyse ipek seni de tanımamın sebebi sakindir sonuçta, bi de öyle bi önemi var benim için:) müziği falan sildim attım çok duygusallaştım valla baybay