11 Şubat 2011 Cuma

Millenium III

arı kovanına çomak sokan kız

Lisbeth Salender'ın hikayesini bitirdim bugün içimde bir boşluk oldu son sayfayı okuduğumda. son kitap sanırım en heyecanlısıydı ya da ilk kitaptan sonra en iyisiydi. kesinlikle çok iyi kurgulanmış. sizi yemek yemekten tuvaletten dışarı çıkmaktan alıkoyuyor olay örgüsü. şahsen bugün oturdum ve 400 sayfa okudum. genelde elimde tuğla gibi bir kitap varsa ne zaman bitecek bu diye bakmaya başlıyorum 600lere geldiğimde ama bu seri bitmesin diye baktıklarımdandı. aslında bu kitabı yaz tatiline bırakıcaktım ama dayanamadım. larsson'ın önünde saygıyla eğiliyorum. keşke hayatta olsaymış da böyle harika kitaplara imza atsaymış.

son film !f'de vizyona girecekmiş bu arada. ilk filmi sinemada izledim ikinci film vizyona girdi mi bilmiyorum ama onu da dvd'de izledim. bence ikinci kitap biraz zayıftı o yüzden film de biraz zayıftı ama bu kitap çok iyiydi. filmi de ona göre daha iyidir diye varsayımda bulunuyorum.

http://2011.ifistanbul.com/tr/Movie/luftslottet-som-spr%C3%A4ngdes-

2 yorum:

Judy Abbott dedi ki...

ay az kaldı benim de okumama, çok helecanlıyım. ikinci kitabı ben de ilkinden bir tık aşağı bulmuştum macera yönünden. demek ki üçüncü bomba gibi çıkacak.
ne yazık stieg larsson'un ölmesi, yaşasaydı daha ne maceralar yazardı lisbeth'e kimbilir:((

gürültü dedi ki...

evet aslı lisbeth hastanede tedavide dışarda birsürü olay dönüyor.sürekli bi heyecan var tempoyu hiç düşürmemiş. ben de senin yorumlarını bekliyorum okuduktan sonra:)