28 Ocak 2011 Cuma

Just Kids

just kids
bu kitabı okuduğumdan beri her şey çok değişti. bitmesin diye kastım yavaş okudum ama olmadı. Patti Smith robert mapplethorpe ile ilişkilerini anlattıkça o dönem 60'lar, chelsea hotel, jim morrison, bob dylan...hepsi gözünüzün önünde uçuşuyor.

http://sexualityinart.wordpress.com/2007/01/11/mapplethorpe-1-of-3/
sonları çok sulugöz yaptı beni. erken doğduğuma üzüldüm gene. şu an yaşlı biri olcaktım belki ama bunların hepsine de tanıklık etmiş olacaktık.



robert'ın fotoğrafa bakış açısı, gerçekten sanata kendini adaması...

patti ve robert arasındaki imrenilen ilişki...

herkesin birbirinin işini sevgiyle desteklemesi...

OKUNMALI

2 yorum:

troublegumm dedi ki...

İpek kitap sende varsa bir ara beni de gör lütfen :)Vesile oldun da Patti Smith dinledim az önce. Ne zamandır 'Horses' dinlememiştim, iyi geldi.

Patti ile Robert'ın arasındaki ilişkiye pek imrenilmeli mi bilemiyorum. Ben Patti'nin Robert'e yanık olduğunu bilirdim. Platonik bir aşk yani.

gürültü dedi ki...

dostum kitap abimin ve istiyor her gün ama kaçırabilirsem getirirm merak etme:))

ya o ilişki dediğim bambaşka bi boyut okuyunca görceksin öyle zor zamanlar atlatmışlar ki yolları ayrılsa bile birbirlerinden yardımı ilgiyi eksik etmemişler.