19 Temmuz 2011 Salı

Sana Gül Bahçesi Vadetmedim

Sana Gül Bahçesi Vadetmedim
Yazar Greenberg'in kendi akıl hastanesi deneyimlerini aktaran kitap, 16 yaşındaki deborah'ın şizofreniyle bütünlemiş hayatını bizlere sunuyor. Kitap 3. tekil kişi tarafından anlatılsa da bizler deborah'ın iç dünyasına yakından bakma şansına sahip oluyoruz ve iki dünya arasında hapsolmuş bu kızın attığı her adımla hikayeye dahil oluyoruz. ilk 100 sayfasına biraz hakettiği saygıyı gösteremesem de kitabı iyi bitirdim. insanları daha iyi anlamak için okunması gereken kitaplardan.
Tanios Kayası

Tanios kayası sinop gezisine denk geldiğinden onun hikayesiyle sinop'un şehir efsaneleri birbirine girmedi desem yalan olur.bi süre amin maalouf'a ara vereceğimi düşünüyorum ama geçenlerde bir başka kitabını almaktan kendimi alamadım. böyle akıcı yazan bir yazar bulmak kolay değil öyle değil mi?

***

bu postu da bence bu seneki rock'n coke'un yıldızı olan (tamam travis'de iyi) beach house şarkısıyla bitiriyorum.


Hiç yorum yok: